Måndagslista nr 62

Hej på er! En dag för sent, jag vet. Men jag hann inte med igår, inte alls faktiskt.
Så idag måndag (jaja, tisdag, men vi kan ju inte bryta på rutinerna ;) ) är jag glad över...

...att Milton äntligen har fått penicillin, nu ska vi bara få det i honom, vilket är ett projekt i sig ;)

...att vi har hämtat hem hö, alltid skönt. Då vet man att det dröjer ett par veckor till nästa vända.

...att vi har hunnit med en snabb vända ut i häst-hagen idag, hela familjen och alla djuren. Fixat lite med hästarnas staket, eftersom den ena (läs Malva) är lite rymligsbenägen, suck!

...att det är Lucia idag, jag älskar Lucia och tycker det är en så fin tradition, precis som alla andra jul-traditionerna.

...att vi ska ner en sväng på dagis och titta på Lucia-tåg! Milton har ju inte varit på dagis på en och en halv vecka, så jag tror att han tycker det är roligt =)

Nu ska jag plugga, fruktansvärd vecka skolmässigt.. Men det löser sig! Kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0