Välkommen

Vi fick lite betong över när vi gjöt stallgolvet för ett tag sedan. Så vi hällde helt sonika ut det på marken. Dessvärre var jag tvungen att gå in och när jag kom ut igen så hade det stelnat en hel del, så jag fick rista in välkommen istället för att "trycka" in det i betongen. Men än så länge får det ligga kvar på gårdsplanen, ser ju lite roligt ut ändå på något vis ;)
Nu är lunchen nere och Milton sover middag. Själv ska jag tömma diskmaskinen och plocka lite. Hela förmiddagen har jag bara legat på soffan. 28° varmt och jag fryser ändå, så jag börjar kanske bli sjuk?
När Milton vaknar tänkte jag ta mig ett par alvedon och sedan blir det en promenad med vagn och vovve, kanske tar vi med oss lite fika också och picknickar ute?
Hoppas ni har en fin dag idag, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0