Måndagslista nr 47

Hej på er!

Idag blir det ÄNTLIGEN ett vanligt inlägg mitt i all stress som jag lever i just nu ;) Idag är det måndag, vilket givetvis betyder Lista =) Så idag är jag lite extra glad över...

...att allt gick bra på dagis för Milton idag, första riktiga dagen och allt, åh vad glad jag är över det!

...att min första skoldag är gjord, bara 399 dagar kvar, hahaha! Gick bra, lite små-nervöst och spännande, precis som det ska vara att börja skolan. Har dock en hel del att göra redan till i morgon, vi får se hur det går så i morgon är det ännu mer nervöst än vad det var till idag.

...att jag träffade världens bästa vän igår på Ikea.

...att vi, igår på Ikea, köpte lite nytt till tv-rummet, som nu kommer bli SÅ fint, foton kommer inom det närmaste, det lovar jag =)

...att min pappa är världens bästa. Han sliter med mitt stall så mycket just nu av sin värdefulla, lediga tid och jag är så evigt tacksam och kan inte på något sätt tacka honom nog för allt han gör för mig och hästarna just nu.

Det får avsluta min lista för denna vecka, kram från mig till er! Vi hörs snart igen, det lovar jag =) Redan i morgon blir det någon form av uppdatering, förhoppningsvis foton på tv-rummet och kanske ett mobil-blogg-inlägg. Det märker ni, ifall ni kikar in här ;) Kram igen!


Kommentarer
Tvilling

Du är världens bästa vän <3 Och jag vill se bilder snarast!

2011-08-29 @ 21:58:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0