Målning i stallet

Hej på er! Ikväll ha jag äntligen, äntligen, äntligen tagit tag i stall-målandet och OJ vad fint det blir! Vilken skillnad från tidigare! Har bara målat en hel vägg och en bit på två andra väggar, någonstans ska man ju börja ;) Tog ett par foton på iPhonen, därav kvalitén, men ni ser ju vilken färg det blir på väggarna (och snart taket också) i alla fall.
Jag målar inte endast ner, för där kommer sättas lite annat material och skydda väggarna från sparkar. Eller ja, kanske framför allt skydda hästarna från att skada sig.

 

Imorgon fortsätter målandet, en hel del kvar och allt ska målas två gånger i alla fall, tror det räcker, färgen täcker riktigt bra. Använder mig av vattenbaserad utomhusfärg :)

Önskar er en god natt, kram!



Kommentarer
Mimi

Riktigt stor skillnad, va duktig du är schwester! :) kommer bli så snyggt så snyggt ;)

2011-08-22 @ 23:27:43
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/
Peppe

Åhh... den färgen ÄLSKAR jag... ;-)

Det ser precis ut som i min atelje, he, he...

Vi kan vi!

Lycka till med fortsättningen!

Kram

2011-08-24 @ 17:38:17
URL: http://jalkling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0