Blommigt på blommigt

Har inte tagit några foton på vårt lite omgjorda vardagsrumrum än för jag har helt enkelt inte hunnit, men vi "lånade" hem en fåtölj härom dagen som gör sig SÅ bra i vardagsrummet och är SÅ skön, jag älskar fåtöljer!!
Marcus tog ett foto av Milton och mig, mysigaste stunden på hela dagen - kvälls-välling-myset!
Själv bär jag blommigt också, min fina tunika från Rut mfl, en tunika som jag tycker så mycket om =)


 

Jag är helt färdig idag, ska snart gå och lägga mig. Skoldag idag, med en tuff natt bakom oss = en trött Fanny ikväll. Hoppas så innerligt att Milton sover bättre inatt så att vi andra också får sova lite.

Imorgon är det hem-studier som gäller, ska träffa ett par studie-kamrater och planera vårt grupparbete. Men bara ett par timmar, sedan blir det hemstudier för hela slanten för min del, har en hel del att läsa till nästa vecka. Men som sagt, strax sängen, vilken jag har saknat!

 

Hoppas allt är väl med er, kram här ifrån!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0