Måndagslista nr 29

Hej! Oj vad längesedan jag har haft datorn igång känns det som. Vädret har ju bestämt vad vi ska göra och inte har vi velat vara inne i alla fall ;) Måndag är det i alla fall och dags för listan. Så idag är jag lite extra glad över...

...att Marcus nu har jobbat 8 (!) arbetsdagar och är ledig imorgon, så härligt!

...att vi har haft en helt underbar påsk, gud vad härligt detta har varit och vad vi har njutit! Kanske framför allt Milton och jag eftersom stackars marcus har fått jobba.

...det helt underbara vädret, gode gud vad skönt det är! I ett par dagar nu har jag passat på att sola och njuta ute på gräsmattan nedanför lägenheten medan Milton sovit middag, helt jättehärligt! Och inte är det bara jag som njutit, som ni kanske sett i inlägget tidigare idag så njöt Yda ganska ordentligt och Milton också, både sovande i vagnen och sedan vaken i skuggan, så härligt!

...över att fina Milton verkligen har utvecklats massor sista veckan. För en vecka sedan så gick livet ut på att ta sig upp på knä för att sedan direkt kasa ner på magen igen och ligga där och sprattla surt som en liten söt säl. Men nu så ställer han sig ordentligt i krypställning och kasar han ner på mage sp kommer han snabbt upp igen. Detta medför att han kan sätta sig upp från mage, vilket är en stor lycka för honom (och oss!) !
Dessutom tar han sig fram så smått på rumpan, vissa gånger snabbare än andra, lite beroende på vad som lockar. Dock är det lite sådär osynligt, vi ser aldrig att han förflyttar sig, men helt plötsligt har han flyttat sig en meter eller två, hahaha! Såhär såg det ut idag när jag efter någon minut hittade honom i denna hörna och verkligen ville komma åt antennkabeln, fniss ;)



...att vi ska iväg på lite familjemys imorgon, ska bli jätteskönt och få komma hemifrån alla fyra!

...att vi har haft en hel-mysig kväll i Vanneberga hos världens bästa vän och hennes familj, tack snälla ni för en underbar kväll, god mat och kanon-sällskap - vad vi tycker om er!


Sådär ja, nu är det tv och sedan sängen. Även om det är härligt med all friskluft, så blir man trött av den. Hoppas ni andra också har njutit i vädret och haft en fin påsk. Massor med kramar från mig!


Kommentarer
Tvilling

Och vi tycker om er <3

2011-04-26 @ 18:37:50
Marre

Tack så jättemycket för din fina kommentar i min blogg!



Jag har tittat in i din blogg innan och är inne och läser ganska ofta, men är superdålig på att lämna kommentarer. Ska bli bättre på det =)



Håller med om att den senaste tidens väder inte direkt varit ett "sitta-inne-vid-datorn-väder".

2011-04-26 @ 19:26:22
URL: http://frucullin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0