Måndagslista nr 28

Hej på er! Har haft ett par intensiva dagar, härligt! Idag är jag lite extra lycklig över...

...att älskade Marcus var "långledig" med oss fredag, lördag och söndag, så underbart härligt! Älskar att ha honom hemma!

...vi har en underbar vår just nu med så fint väder!

...och tack och lov vädret är jag och Milton ute massor; igår var Milton i husvagnen hela dagen och vi höll på med veden i skogen. Idag har jag och pappa bytt däck på tre bilar medan Milton var inne med mormor. Efter det var det trädgårdspyssel hor mina föräldrar och Milton satt på en filt på gräsmattan under tiden - MYS!!

...att Milton och jag ska hälsa på världens bästa Anna i Växjö på onsdag, som vi längtar!

..."En unge i minuten" som just nu går på TV =) Så mysigt och även om jag verkligen inte längtar efter förlossningen, kan jag längta efter känslan över att ha bebis ute, den lyckan och den speciella känslan över Milton går inte att beskriva!

...Milton sov hela natten till idag, vi hade en riktig skit-natt natten innan och Milton var SÅ ledsen i flera timmar, men i natt tog han igen det och vi med - välbehövligt till tusen!

...att jag har världens bästa familj och att det närmar sig med stormsteg till vår flytt till vårt älskade fina hus! Vi längtar som tokar!!!

Nu ska jag titta vidare på TV. ikväll blir det nog sängen tidigt, jag är trött efter all friskluft vi har fått idag! Massa kramar härifrån!


Kommentarer
britta bloggar

Åh vilken fin måndagslista! Glad påsk!

2011-04-21 @ 22:15:31
URL: http://brittabloggar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0