Vecka 28

Tjohej vad tiden går!!
Nu är vi i vecka 28 :) Det grämer mig lite att jag slarvade ett par veckor med att fota magen med Milton så just vecka 28 har jag ingen jämförelsebild.
Men här är i alla fall veckans bilder med denna bebbe.




Helgen har för övrigt gått galet fort, som alltid! Idag har vi varit på Miltons första riktiga barnkalas - så himla kul!! Vi föräldrar var också med och lika trevligt hade vi :)
Ikväll har vi äntligen börjat måla tak igen, denna gång ovanför trappan i vårt så kallade datorrum - äntligen ska jag få en ordentlig arbetsplats! Taket är nu målat en gång, tre varv kvar.. Sista kvadratmetern var tuff; en låsning i ryggen, foglossning, min whiplash och så sammandragningar underlättar inte direkt, haha.. En man hade aldrig gjort det med samma krämpor ;) Han målade intill ikväll, Marcus alltså, och som hejarop fick jag "kom igen, vi är snart färdiga!" När jag hade hoppats på "sätt du dig ner älskling, jag tar sista biten", men man kan ju inte få allt ;)




Nu strax sängen, jag behöver sträcka ut kroppen. Kram och godnatt


Kommentarer
Anonym

hahaha stackare ;) härligt pepptalk ;D

2014-05-12 @ 23:16:10
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0