Måndagslista nr 184

Japp, en dag för sent. Men igår kände jag helt enkelt inte för det.
Men idag är jag glad och extra glad över att...
 
...det ÄR födelsedagsvecka! Miltons födelsevecka. Imorgon närmare bestämt. Galet och helt underbart! SOM han har längtat, som VI har längtat med honom.
 
...vi hade världens bästa lördag i lördags. Vi trodde vi skulle på födelsedagsfest. Vi hamnade på bröllop, woohooo!! Jag dansade typ hela natten, istället för "håll i hatten" var det "håll i magen", men OJ vad roligt, fint och fantastiskt det var! Marcus syster och nu, hennes man, var det som hade ställt till med bröllop. UNDERBART! Jag älskar bröllop! Vem gör inte det?!
 
...vi håller kalas här på torsdag. Garaget är rensat och nästan färdigstädat, om det blir sådär varmt igen för då kan vi sitta där och kalasa istället för att trängas inomhus. Imorgon ska det sjungas, bakas tårta, städas och kalasas här hemma före och efter dagis. Men p åtorsdag, då smäller det!
 
...vi förhoppnings ska komma iväg på utflykt på fredag, när vi alla tre håller klämdag och därmed ledigt.
 
...det i söndags var exakt två månader till snittet, bara! Gulp... Tiden går nästan för fort!
 
...det är kortvecka och bara jobb/dagis imorgon också. Sedan lediga tillsammans i fyra dagar. Underbart, som vi längtar.
 
Detta får avsluta listan för denna vecka. Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0