Måndagslista nr 183

Hej på er!
En dag för sent, men vad gör väl det? Jag är väl lika glad idag, ungefär ;)
 
Idag är jag lite extra glad över att...
 
...jag har en så fin kontorshörna nu! Jag älskar att sitta här uppe. Så ljust, fräscht och trevligt!
 
...jag vaknade till ett så fint sms från Marcus imorse, kärlek! Samtidigt kom Milton intassande till vårt sovrum, ännu mera kärlek!
 
...vi går in i vecka 30 nu i dagarna, galet!! Det betyder också att det denna vecka bara är exakt två månader till till bebisen kommer, inte klokt alltså. Men som vi längtar, alla tre!
 
...på tal om längtan, så är här en kille som fyller fyra år nästa vecka. Detta gör mig lite extra glad, över att se hans glädje, förväntan, längtan och stolthet över att det nu snart ÄNTLIGEN är hans födelsedag! Tänk vad stort det är. Själv blir jag mest helt nostalgisk, fyra år! Min stora, lilla Milton <3
 
...vi hade en jättetrevlig kväll igår hos Marcus kusin. Han själv skulle klippa sig, jag satt mest och pratade och barnen lekte. Härligt att ses då och då :)
 
...Marcus fick igång gräsklipparen i lördags, phuuu! Vilken tur, för vår gräsmatta såg ut som en väldigt grön äng med mycket inslag av tusenskönor och maskrosor, hahaha..
Han var också ganska nöjd, min Marcus ;)
 
 
Detta vår avsluta veckans lista. Vi hörs. Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0