Måndagslista nr 215

Hej på er!
Tänk va, bara ett par dagar kvar till Nyårsafton. Idag är jag extra glad över att...
 
...det är just det, nyår. En ny start på ett nytt år. Det är alltid med stor vemod jag lämnar ett gammalt år bakom mig, men samtidigt gillar jag nystarten ett nytt år ger oss.
 
...vi ska fira vårt nyår helt själva. Det ska bli så himla skönt! Vi har dessutom beställt mat så vi ska behöva anstränga oss så lite det bara går.
 
...jag börjar året med att vara helt föräldraledig. Egentligen för första gången sedan Dante föddes. Och det ska bli helt galet härligt! Två månader när jag bara ska njuta fullt ut av att vara mamma, umgås massor med mina barn. Ååååhh vad jag ser fram emot det!!

...vädret. Alltså jag säger bara frost, minusgrader, hög krispig luft. Vackert så det förslår!! Älskar det! Njuter av det fullt ut, för jag har hört att det ska bli varmare nu igen tyvärr.

...jag just nu i skrivande stund, delar säng med min fyraåring då han ska sova. Och det är så himla mysigt!! Det är så sövande att jag måste ligga och surfa på telefonen för att inte somna själv. Mys!

...jag fick så mycket nya tesorter i julklapp, underbart!! Äntligen kan jag ta mig tiden att dricka annat än påste, så himla gott!!

...mina föräldrar, syrran och jag var på bio igår, helhärligt att spendera tid med de där tre. Filmen var skitbra och sällskapet det bästa!

...vi är lediga tillsammans allihop ända till den 9 januari. Det är ju fantastiskt egentligen, så mycket tid tillsammans :)

Nu ska jag blunda bara några minuter innan jag ska gå ner till de två andra. Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0