Älskade höst, älskade barn!

Gud alltså, jag älskar verkligen hösten! Vilse är försvunnen och det drar ner så mycket. Men i övrigt så är det helt fantastiskt med hösten. Delar av eftermiddagen spenderades ute och i delen av trädgården där vi i somras letade sniglar, hoppar vi nu i löven :)
 
Och Milton sen, han är ju helt underbar bara. Senaste månaden har så mycket hänt, han som alltid (ja alltså, typ) pratat mycket, pratar nu massor. Dessutom säger han så mycket fina, kloka, smarta och roliga saker ich det är ett nöje att vara med honom mest hela tiden. Jag saknar honom när han är på förskolan och jag saknar honom när han sover, inte klokt egentligen för vi spenderar så mycket tid tillsammans, han och jag. Milton är verkligen det bästa jag vet. Envis som få (japp det är han, vi har fått det bekräftat, hahaha..) och med ett sjuhelsikes humör ibland, men för det mesta är han klok, fundersam och han galet mycket humor, min fina lille kille!
 
 
 
 
Nu ska jag nog faktiskt snart försöka gp och sova. Haft galet ont i nacken hela helgen och huvudvärk med såklart, så jag skulle nog behöva sova lite. Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0