Trädgårdsfixande!

Herrejisses vilket väder va? Som vi njuter! Det är ju helt fantastiskt!! Vi fixar för fullt i trädgården, eller ja inte vi kanske, men jag ;) De andra två sköter gräsklippningen. Rabatten är under uppröjning då den är nästan helt igenväxt, den kommer bli så fin! Ni ser ju lite skillnaden, före och efter nedan.

 

Gräset behövde klippas, ja. Det luktade helt vansinnigt gott igår vid klippningen och minst lika gott i morse, när det fortfarande var fuktigt ute och jag skulle släppa ut hästarna.

 

Vi är fler här hemma som njuter av värmen, visst ;) Fina Yda är, som alltid, med oss vart vi än går.


Jag är så himla glad och lycklig just nu. Det är fantastiskt med trädgård, fint väder, alla mina djur inpå knuten och vårt fina trädäck där vi spenderar mycket tid. Vi bor bara så himla bra!
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0