Sen lunch här!

Håller på att äta min allt för sena lunch, slarvigt ;)
Sitter och funderar på trädgård. Har ju helt snöat in på trädgård just nu. Kanske inte så konstigt med tanke på att vi faktiskt har ett hus med stor trädgård och detta är ju första våren här (tänk att vi snart bott här ett år redan!). Dessutom undrar jag om inte trädgårdsintresset ligger i generna ;) mormor - mamma - jag !

Jag googlar trädgårdar, växthus, växter, jag läser trädgårdsbloggar och trädgårdstidningar. Jag tittar på trädgårdsprogram. Jag pratar med vänner och ska i helgen hämta hem lite buskar från en av mina bästa vänner. Jag rensar och påtar i min rabatt. Jag planerar, jag önskar och längtar. Jag pratar med mamma om det, eftersom hon får agera mitt bollplank då hon är duktig!

Marcus tycker jag är hel-knasig (och lite festlig, hahaha..)! Jag vill mycket, men kan egentligen ingenting.
I eftermiddag när Milton är hämtad blir det utevistelse en stund, förhoppningsvis länge om Snöret tillåter ;)

Nu ska jag återgå en stund med tenta-studierna - sista rycket!! Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0