En helt vanlig kväll

Kaminen tänd och murstocken står där den stå, ofärdig, suck! Det är det där med att få tiden att räcka till... Men snart så hoppas jag att vi ska få tv-rummet färdigt :)
Sedan ligger vi alla i en enda klump i soffan. Många gånger är vi alla fem; Milton, Marcus, jag, hund och katt. Men denna kväll sov Milton och katten var ute, så vi var bara tre, till och med det är trångt, men mysigt ;) Yda är så varm och mysig och "skedar" gärna med mig och jag med henne.





Idag är det vardag på dagis igen och jag har hemstudier. Först var jag i stan och arbetade inför redovisningen imorgon. Sedan körde jag hem och höll lunch (vilket jag fortfarande gör); först fick hästarna mat, sedan smådjuren inne och sedan jag. Det är bitande kallt ute. Egentligen är det ju inte så kallt, om man tittar på gradantalet, men det är sådär råkallt, vilket är värre tycker jag. Dock var det ljuvligt när solen snabbt kikade fram mellan molnen, jag stannade upp och värmdes av den under några sekunder - snart är det vår!

Nu ska jag plugga vidare, hoppas allt är väl, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0