Vardag.

Vissa vardagar är väl bara sådär lagom roliga och mycket känns som vädret, grått och trist.
Men så ibland finns det vardagar där det känns riktigt bra med vardag, som idag. Och egentligen helt utan anledning =)
I morse vaknade vi alla tre till väckarklockan, vilket alltid är ett underbart sätt att vakna på - det betyder att vi har fått sova ganska länge, hahaha ;) Milton kan annars dra igång en stund innan, och vi som är morgontrötta gillar att sova tills klockar ringer i alla fall (och jag har fått snooza tillräckligt länge!).
Sedan flöt dagen på bra, M och jag delade på en liter (!!) proviva och uppgifterna gick bra över lag.
Tåget hem gick sådär, höll på att bli fast på tok för länge i Hässleholm, men så dök tåget tillslut upp, skönt!
Stötte på Jennie påväg till dagis, wii! Härlig pratstund om ditten och datten =)
Hittade en vinterjacka till Milton för ett bra pris, kanon! Overall givetvis vid utelek, men ska vi bara ut i bilen, till affären etc. så är jacka många gånger att föredra tror jag.
Mysig eftermiddag med Milton här hemma och jag fick både undanplockat och städat utan gnäll och så där ;)

Dock är det en annan sak som ligger och gnager lite i mig och känns lite tungt just nu. Jag hoppas det löser sg på bästa sätt. Det är inget som rör mig personligen, men en väldigt nära vän.. Dig tänker jag på massor just nu!

Nu säger jag kram från mig och önskar er i första han den god natts sömn och ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0