Släktträff

Det blev lite ändringar i vårt schema inför helgen (tyvärr) och vi åker därför inte på släktträff förrän imorgon eftermiddag istället för idag. Känns lite surt faktiskt då jag gärna hade kommit iväg redan idag, släktträffarna brukar vara SÅ mysiga och trevliga. Och detta blir ju Miltons första släktträff, det är stort (för oss ;) )!

Nu sover Snöret middag efter en busig förmiddag, phu! Ja ska gå ut och fixa lite i stallet innan grabben behagar vakna, tänk om jag dessutom hade hunnit med en powernap, då hade min lycka varit gjord!!

Annars är vi inte det minsta effektisva idag, visst får man ha sådana dagar ibland? Jag är supertrött och skulle kunna ge en hel del för att få sova lite, sådär en timme eller två, OJ vad skönt det hade varit!

Nu måste jag svira om och gå ut till stallet och fixa lite. Kram från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0