Gräsänka

 



Hej på er! Nu är jag gräsänka, känns sådär och jag saknar min Marcus massor. . . Han är iväg på jakt, buhuuu! Men men, han kommer ju hem igen, och Milton och jag har ju klarat oss förr ;)
Dagen idag har gått i ett rasande tempo, så jag har inte hunnit sakna honom enormt än, men kvällarna är lite jobbiga och nätterna, jag tycker inte om att sova själv. Dessvärre vill inte Milton sova i min säng, annars hade han absolut varit välkommen dessa dagarna, tack och lov har jag ju min Yda som ligger nära mig hela nätterna!

Dagen idag har ju som sagt gått i ett rasande tempo - upp vid sju imorgon (är så glad att min skola inte börjar förrän 9,15 om mornarna. Milton och jag hann med en frukost i lugn och ro, en liten promenad och så gick vi och gav hästarna morgon-höet. Skönt att slippa stressa med alla morgon-bestyr. Sedan in i bilen, lämnade Yda hos mamma och sedan vidare till dagis. Bilen till skolan idag - lyxigt!
I eftermiddags var min pappa iväg och köpte brädor till box-väggarna - herregud vad bra det kommer bli!!!
Efter dagis medan pappa fixade brädor, så tog jag och Milton hundarna och for till skogen, åh så skönt! Sedan räddade mina föräldrar kvällen med att bjuda oss på mat.
Nu har Milton somnat och jag har hamnat häe. En snabb surf-runda och strax ska jag sätta mig med mina studier, det gäller att passa på när Snöret sover ;)

Om ni upplever mig som frånvarande i veckan här inne så får ni ha överseende med det, det blir en tuff nästa vecka för mig. Det är ju inte säkert bloggen blir lidande, men kanske - det märker vi ;)
Kram på er, hoppas ni har en fin helg framför er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0