Redovisning

Ja imorgon är det dags för första gruppredovisning. Det ska nog gå bra, vårt arbete handlar om det stora gul-blå varuhuset, någon som vet vilket jag pratar om? ;)
Milton somnade för en liten stund sedan och när jag kom ner var det som vanligt ljus tända och undanplockat, han kan min Marcus =) Nu ska jag sätta mig med mitt grupparbete och förbereda mig inför redovisningen imorgon, jag är ju i en kanon-grupp så jag är övertygad om att det kommer gå jättebra!

Idag kom förresten Miltons stora vinnar-paket, wiiii !! Måste montera ihop bilen ikväll eller imorgon och kika lite på den. Ska bli spännande att se vad han tycker om den, tror att han kommer älska den! Än en gång ett STORT TACK till Jenny för vinsten i din blogg!!
Nu måste jag kila, hoppas allt är väl med er! Är så glad över kommentarerna jag får, de har ökat lite på sista tiden = en glad Fanny ;) Ha det fint alla, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0