Hösten i bilder!

Som sagt, vi hade en jättehärlig eftermiddag ute idag, så fint ute, med finaste ungen och finaste djuren, kan det bli bättre? Milton njöt lika mycket som jag, vantarna glömdes dock på dagis, typiskt för han blev väldigt kall om fingrarna tillslut och det var anledningen till att vi tillslut gick in.
Jag har finaste barnet av dem alla, vad jag njuter av honom varje dag. Givetvis är det inte alltid "guld och gröna skogar"; det är gnäll, det är bajsblöjor, det är vakna nätter, det är förkylningar. Men Milton är ändå alltid bäst och han är verkligen det bästa jag vet och den jag helst väljer att vara med.


FINASTE pojken med FINASTE lockarna ;)



Milton har många fina vänner, både tvåbenta och fyrbenta. Här tillsammans med storebror Dusty, de samtalar nog om hästarna som de står och tittar på. Båda hoppas på att de kommer fram och hälsar och givetvis hoppas de inte förgäves...



...då Malva är södra landets mest sociala häst, hahaha.. Hon älskar när vi kommer ut till hagen på besök. Det gör Armani också, fast helst med ett par meters avstånd från oss. Strömmen är aldrig igång när vi går ut till hästarna, Milton är för liten för att förstå det och mina hästar är (för det mesta) väldigt duktiga och låter staketen vara. Milton älskar att vara ute hos hästarna och går och gnäggar för sig själv längs hela vägen ut, så även idag och det är våldsamt gulligt!


Sådär ja, dagens bildskörd ;) Tyckte det var dags för lite Milton-bilder, var väl ett tag sedan om jag inte minns fel? Nu ska jag förbereda ytterligare ett blogginlägg, här går det undan. Men det kommer ut imorgon bitti, så kika in då om ni vill se det. Hoppas ni andra njuter lika mycket av hösten som vi! Kram!


Kommentarer
Camilla

Så fina bilder!

2011-10-15 @ 16:37:15
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0