Måndagslista nr 63

Hej! Inte många minuter till godo, men en kort lista ska ni få ;) idag är jag glad över...
...de tre lediga dagarna jag haft tillsammans med Milton nu, herrejisses så välbehövligt!

...att Marcus också varit ledig idag.

...att vi fått många julklappsköp gjorda under dagen och har ganska bra koll på vad som är kvar, känns bra men ändå konstigt, vad har vi missat tro??
En hel-mysig dag på stan tillsammans för oss tre idag, mysigt!

...att Milton är frisk och, efter över två veckors frånvaro, ska till dagis imorgon!!

...att vi har haft en så mysig kväll, Marcus och jag. Tittat på Ernst och slagit in julklapparna. Dessutom klädde vi granen (som för övrigt är byns fulaste, hahahaha!) och lagt klapparna på plats :)

...att det faktiskt är jul denna vecka, herregud så underbart!

Detta får avsluta min lista. Hoppas ni alla ser fram emot denna vecka lika mycket som jag! Kram på er, fotot är på just vår fula gran, med pynt går sen väl an att titta på i alla fall ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0