Bekräftelse och lussebullebak!

Ja, vilken dag! Milton, min mamma och jag for in till vårdcentralen i stan idag. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - jag ÄLSKAR Vänhem (vårdcentralen i stan alltså)! Lika tråkigt som vi blivit bemötta, både på vårdcentralen här i veckan och på akuten igår kväll, lika väl blev vi behandlade och bemötta på Vänhem idag! Underbara läkare, som verkligen tog vår oro på allvar, angående Miltons sjuktillstånd, eller vad man ska kalla det.

Och nu fick vi det bekräftat - ögoninflammation fortfarande och även öroninflammation. Stackars min Milton.. Men skönt samtidigt, nu fick vi ordentliga grejer så nu hoppas vi att han blir frisk!

 

Ikväll for jag hem till mina föräldrar och syrran, lussebullebak stod på schemat, mysigt värre! Min syrra på fotot under, hon tillverkade en snigel, hahaha.. Det blev sen en "vanlig" lussebulle ;)

 


Nu ska jag förbereda mig inför morgondagens skoldag. Blir lite hattigt imorgon eftersom Snöret fortfarande är sjuk, men hans farmor ställer upp, tack snälla!
Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0