Helgen som varit

Hej på er!
 
Alltså vilken fin helg vi har lämnat! Den har verkligen varit härlig. Inga direkta måsten, ett väder utöver det vanliga. Ja, ni fattar. I lördags var vi hos vänner och hade det superhärligt. Rätt intensivt så länge barnen var vakna (haha..). 5 barn och 6 vuxna. Men när de väl knoppat, så var det mysigt och himla roligt.
Dessutom slog min Sparv världsrekord med att sova i 13 (!!!) timmar typ i ett sträck! Det har aldrig hänt förr och det lär dröja till nästa gång. Men fantastiskt ändå. Han behövde nog det, få sova igen lite.
 
Och igår blev vi så överraskade när min bästa vän kom på besök. Hon var nere från Stockholm och kom bort för att hälsa på en sväng och vi hade ingen aning alls! Det bubblade i mig, när jag såg hennes bil köra in på uppfarten och jag förstod vem det var. Världens bästa Anna!
 
 
Denna helg kan jag komma att leva på ett tag. Den tar jag med mig och plockar fram där i mitten av november, när allt känns lite motigt och grått och tråkigt. Fint!
Hörs senare, stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0