En fab kväll efter flera dagars sjukdom

Hej på er!
 
Jag har mest varit sjuk i två veckor nu, känns det som. Har försökt jobba mellan varven, men denna vecka har jag varit mer sjuk än frisk. Jag som sällan är sjuk, men nu så var det visst min tur.
Bihålorna är det som spökar nu. Och ont i ena örat. Men nu med lite medikamenter så hoppas jag att detta ordnar upp sig :)
 
I alla fall. Efter att mest ha legat på soffan och tyckt synd om mig själv i två dagar, tog jag tag i mig själv igår kväll, svirade om och åkte mot stan, för att möta upp kollegor. En god middag och härligt umgänge stod på schemat. Så roligt och maten var SÅÅÅÅ god! Verkligen en lyckad kväll!
 
Jag tog tillfället i akt att matcha nagellack och jacka, med (det alkoholfria) bubblet i glaset :) Tyckte det var snyggt liksom.
 
 
 
Sedan efter en härlig kväll, for jag hem. Slängde mig på soffan igen och kikade ett par avsnitt av Sex and the city, haha.. Har jag sagt att jag älskar serier?! ;)
Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0