Att ha haft en fab helg med mina två små

Ååååååhh en så fin helg med mina två stjärnor. Verkligen helt fantastiskt på alla vis!
 
Typ inte en endaste bild tagen. Vi har mest njutit av varandras sällskap, av det faktum att det har varit helg och av folk som antingen besökt oss eller vi dom.
I fredags kväll kollade vi alla tre Fångarna på fortet. Sista halvtimmen var tuff för dante, haha.. Men han höll ut!
I lördags tog vi promenad till sporthallen för inskrivning till handboll för Miltons del, kul! Sedan körde vi bort till mina föräldrar där mamma passade pojkarna medan pappa och jag hämtade hö. Sedan fika. Såklart.
Sedan följde mamma med hem till oss och jag passade på att mocka medan hos umgicks med barnen.
Efter det lagade vi gryta, som barnen glatt åt flera portioner av. Bra betyg!
Efter att de somnat, passade jag på att se ett ex antal avsnitt av Sex and the City. Älskar!!
 
Igår, söndag, kom Miltons kompis hem till oss strax efter lunch. De lekte och under tiden packade jag ihop en picknickväska och så gick jag tillsammans med tre pojkar till skogen, för fika. Alltså. Hur lyxigt? Tre glada barn och vi har skogen strax intill. Så pass nära att till och med en tvååring går.
Här gick vi genom djungeln, konstaterade barnen. Såklart. Vad det står på Dantes rumpas? "WILD". Passade nog i djungeln. Och passande nog på just det barnet.
 
 
Nästan direkt när Kalle åkt hem, kom mina föräldrar på fika. Sedan snabbt ut i stallet och snabbt iväg till Hässleholm i ärende och efteråt hem till kompisar på tacoskvällsmat som de bjöd på. Alltså sååå snällt! Och så lyxigt och gott att bli bjuden sådär.
Sedan damp barnen i säng och jag grejade med annat fram till midnatt innan det var min tur. Helgen har gått i ett rasande tempo och verkligen varit fantastisk på alla vis.
Nu måndag, lunchen är strax slut. Så det är dags att återgå till jobb. Hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0