Måndagslista nr 275

...som visst blev en onsdagslista..
Idag är jg iallafall extra glad över att...

...det redan är onsdag, pepp! Har jobbat mycket i veckan, varit på jobbet tidigare än vanligt och hållit på. Suck. Fördelen med det är att det inte själ någon tid från barnen (som ändå sover den timmen på morgnarna) och jag kan samåka med en kollega.

...jag hade en SÅ jäkla galet rolig helg. Alltså, vilka kompisar jag har, de håller mig ung, hahaha.. I söndags var jag förvisso rätt sliten, alltså så pass att jag knappt orkade med mig själv. Men det var det värt!

...helgen framför mig nog blir rätt mycket lugnare, vilket behövs ;)

...vi håller på för fullt nu med att ta in offerter och greja inför utbyggnaden. Det är så galet roligt att jag nästan smäller av!

...jag strax ska dra till gymmet och träna. Som jag längtat, faktiskt. Ska bli kul!

Så, hejdå, måste kila :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0