Måndagslista nr 289

Hej och oj vad sent!
Men idag är jag extra glad över att...

...min syster och jag hade en så himla bra start på gårkvällen tillsammans då vi tog oss in till stan och beställde in vars en drink. Sedan slöt vi upp till det större sällskapet för att lyssna när vår "lillebror" Gustaf hade sin examenskonsert. Och shit vad bra det var! Älskar sådana mitt-i-veckan-kvällar.

...det är sommar på riktigt nu. Juni är här. Vi hann bada med vänner i helgen. Vi grillat ofta och mycket. Trädgården är ljuvlig. Allt är bra liksom. Enkelt.

...Miltons kalas är gjorda. Han är nöjd = vi är nöjda.

...söndagen var så jäkla bra! Först barnkalas, sedan marknad. Och kvällen med Milton, Marcus och Karro (Dante fick hänga hos farmor) vid sjön. Vi hade picknick och sedan lekte Milton med kompisar medan vi andra lyssnade på Artmade och Gustaf. Så kul! Mina föräldrar och Gustafs föräldrar plus syster anslöt och vi hade det himla bra!

...träningen går himla bra! Tränar minst fyra pass i veckan och det märks på kroppen. Flera centimeter borta på mage och midja, ett par centimeter på lår och överarmar. Och jag känner mig både starkare och piggare. Älskar det!

Nu ska jag fortsätta träna, är faktiskt på gymmet i skrivande stund! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0