Måndagslista nr 296

Hej vänner, en dag för sent!
Idag är jg lite extra glad över att...
 
...vi numera har en tvååring i huset! Igår fyllde vår minsting hela två år. Min älskade lille Sparv. Återkommer med ett eget inlägg om hans födelsedag :) Men tänk ändå va, att han redan är två år, våran Dante - världens bästa Lillebror!
 
...vi var ute och åt idag med min släkt. Det gick faktiskt över förväntan med Dante, haha.. Buffé är ju dessutom en bra grej alltså. Där fanns något för alla, unga som gamla. Mina barn ratade förvisso maten och åt endast frukt och grönsaker, haha.. I denna värme kan jag ändå förstå det.
 
...Mimi och jag har kvällen uppbokad imorgon - grillbuffé i stan och sedan lyssna på Petter. Det ska bli SÅ jäkla roligt!
 
...vi för finbesök imorgon som stannar ett par dagar. Kompisen Patrik kommer ner från Askersund och umgås, vi alla fyra (kanske inte Dante dårå, men ja) ser fram emot det jättemycket!!
 
...det är Sommarfest hos bästa BÄSTA extra-familjen på lördag för Marcus och mig. Det ska bli så väldigt roligt!! Som vi längtar!
Hela denna vecka består mest av festligheter låter det som. Härligt! Jag tycker ju festligheter är så våldsamt roligt, så denna vecka är som gjord för mig.
 
Nu sover äntligen båda mina barn. Marcus jagar, så jag ska bara ta det lugnt och invänta honom tror jag.
Kram och hej!


Kommentarer
mamma

..........o mamma fyller år!!
HAhaha!

Svar: Hahaha! Förlåt - såklart!!
Fanny Lindborg

2016-07-27 @ 12:11:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0