Måndagslista nr 295

Hejsan!

Idag är det ju måndag och jag är lite extra glad över att...

...min semester har börjat!! Den har kanske inte börjat på topp med en snarttvååring som fått jordens humör och en sexåring som testar gränser och retas massor, haha.. Men det hör väl till och tanken är väl med de där faserna, att de ska utvecklas. Men svettigt. Det är det ;)

...vi var på ett ljuvligt dop i lördags! Marcus var inne i kyrkan typ tre minuter och spenderade resten av tiden utanför med Dante, som inte alls fungerade i kyrkan, hahaha! Men i övrigt, så fint!
Efteråt fick jag chans att prata med dopbarnets morbröder lite, som jag inte pratat med på typ 15 år - bara en sådan sak är ju fantastiskt roligt!

...vi ska iväg utan barn senare i veckan! Med kompisar och det ska bli så väldigt roligt!! Som vi har längtat efter detta. Hoppas vi får chans att slappna av och sova ordentligt nu när inget av våra barn är med. Det ska bli underbart.

...det är semester. Idag ändrades middagsplanerna med vänner eftersom ett barn (inte vårt) blev sjuk. Så vi har hunnit med fixande här hemma. Vi har även hunnit med en cykeltur där vi letade Pokémons, haha.. Milton (och Kalle) älskar det!

...barnen nu sover. Jag ska därför unna mig en skål popcorn och ett glas läsk, mest för att jag kan. Är det semester, så är det :)

Vi hörs! Kram!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0