Måndagslista nr 269

Hejsan!

Idag är jag extra glad över att...

...ha fått en extra dag med barnen. Dante har varit lite lätt risig i helgen så vi kände att han behövde en extra dag hemma. Så idag var årets första vab. Milton bröt ihop totalt i morse när jag glatt sa att han skulle få vara hemma idag, så vi tog ety gemensamt beslut, att han fick vara några timmar på förskolan. Och det är rätt härligt att bara ha ett barn hemma sådär några timmar ibland.

...arbetsveckan således blir kortare. Rätt härligt ändå :)

...jag har en sjuk träningsvärk idag. Alltså helt galen träningsvärk. Och det är ju rätt vidrigt, men ändå härligt såklart. 

...vi inatt är fyra i sängen; två vuxna, en hund och Milton. Givetvis är det inte roligt med ett oroligt barn, som är rädd för olika saker. Men att ha honom mellan oss i sängen, är en sådan sak jag uppskattar nu för tiden. Något jag till och med kan tänka mig var och varannan natt. Gärna båda barnen. Älskar att ha dem nära och får aldrig nog.

Nu ska jag sova. Kram och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0