Måndagslista nr 274

Hejsan!

Idag är jag lite extra glad över att...

...vi hade en sjukt rolig lördagskväll! Att sedan vakna upp (rätt slitna) efter en sovmorgon, klä på oss och ta en lugn promenad, bara vi två. Alltså så härligt! Sedan kom barnen hem, älsklingarna!!

...jag har fått undan en jätteviktig grej på jobbet ikväll. Så är det att arbeta mot USA, den där tidsomställningen gör att viktiga grejer kräver kvällsarbete från min sida.

...det är lönevecka - whoop! ;)

...vi är lite mer pågång nu med våra utbyggnadsplaner. Tar in offerter för fullt, samtal med banken snart och så skicka in bygglovshandlingar. Så Jäkla Spännande. Älskar sådant här.

Nu te, innan sängen. Också en grej jag blir glad av :) Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0