Måndagslista nr 273

Hej måndag!

Idag är jag extra glad över att...

...jag har haft en awesome förravecka i Stockholm - så himla, himla roligt! Ett dyng med bästis-Anna som avslutning var fantastiskt på alla vis!

...jag fick komma hem till två små barn. Alltså, det är ju himla värdefullt. De där två, de bästa som finns.

...måndagen är gjord - snart helg igen ;) Låter som min pappa, hahaha.. Men ja, helg är fint, helt enkelt. I helgen ska vi dessutom båda på födelsedagsfest (om vi nu lyckas ordna barnvakt, det ser inte så lovande ut...).

...Milton hade så djupa, viktiga samtal innan han somnade. Så otroligt viktigt att avverka, speciellt med honom. Mitt stora, lilla, allvarliga, svåra barn. Han är den bästa jag vet. Vi har en viktig period nu, under våren. Nu ska han boostas med pepp och självförtroende, i hopp om att han ska bli mindre självkritisk. Finaste barnet.

...det är Miltons tur att klippa sig imorgon och vi får träffa Mija :) Härlig tisdags-feeling, helt enkelt.

Nu, tv. Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0