Att ha längtat galet mycket efter dethär.

Med våra barn är sömn liksom ingen självklarhet. Vi dras med våra stökiga barn varje natt och lider rätt ordentligt av sömnbrist. Jag vet att Marcus precis nu i skrivande stund toddar två vakna barn hemma i dubbelsängen.
Jag är SÅ tacksam över att vi trots allt nästan alltid är två, även om vi båda ibland (ofta!) kunde önska att någon annan bara tog våra barn ett par nätter i sträck så vi hade fått sooova. Men det händer ju aldrig.

Därför har jag längtat så oerhört mycket efter denna kväll. Jag ligget helt ensam i ett hotellrum i Stockholm. Och jag ska få sova ostört. Guld! Det är verkligen SÅ fantastiskt på alla möjliga vis!!
Tummen upp!



Det som trots allt drar ner det hela är ju just det, vetskapen om att mina barn är förkylda och att Marcus är själv med hela kalaset. Aja, inget att göra. Därför checkar jag ut nu och sover resten av natten - godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0