Måndagslista nr 300

Woohooo - trehundrade listan! Otroligt.
 
Idag är jag lite extra glad över att...
 
...jag ändå känner mig lite fräschare idag, efter en helt med major förkylning. Hoppas vi slipper förkylningar sedan på ett tag.
 
...jag fick vara så stolt över Milton igår, när han hoppade i hopptorn. Många andra barn trängdes överst, för att få chans att åka först nerför en rutschkana. Men inte Milton, som satt fint och väntade på sin tur varje gång. Tillslut tröttnade han på att alla trängdes, så då satte han sig i gattet mellan trappan upp och kanan och höll ut armarna (och tittade på mig för att få bekräftat att det var ok. Av mig fick han två tummar upp), så att barnen före fick chans att åka ner och att barnen bakom fick vänta. Duktiga Milton. Han vet hur det ska vara. ♥
 
...jag ska på barnklädesparty ikväll. Brukar vara trevligt och mysigt. Lite fika och sådär, tummen upp :)
 
...Mimi och jag har bokat biljetter till Kent och jag är såååå lycklig över det. Älskar Kent!
 
...det är lönevecka, whoop whoop! Alltid uppskattat, såklart ;)
 
...jag ä.n.t.l.i.g.e.n har tagit tag i min stackars rabatt. Den kommer bli SÅ fin när jag är färdig med den! Ser verkligen fram emot att se resultatet sen.
 
 
Nu måste jag fortsätta. Vi hörs. Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0