Huvudvärk och sjukdomstillstånd

Hej vänner.

Alltså jäklar vad jag varit risig de sista två veckorna. Inte klokt alltså.
Nu har jag nog åkt på bihåleinflammation och jag har så ont att varje steg jag tar, smärtar innanför pannbenet. Jag kan knappt böja mig fram och att resa mig från liggande till sittande eller sittande till stående gör makalöst ont i huvudet. Så pass ont att jag liksom får hålla emot med handen mot pannan. Vidrigt! Och då har jag egentligen en rätt hög smärttröskel tycker jag.

Men de här två, är friska *peppar peppar* och som vanligt, tack och lov. Dessutom så pass stora att de reder sig rätt bra själva och förstår ändå att jag inte är som vanligt.

Och att äta frukt på däck-trappan är det mysigaste vi vet.

Nu ska jag återgå till vilandet här.
Stor kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0