I did it !

I torsdags fick jag nytt jobb, i fredags sade jag upp mig. Jag gjorde det och det känns så himla bra!!
Grav ångest över att åka till jobbet imorgon bitti förvisso, jag har så lätt till tårar och imorgon blir det liksom på riktigt när jag träffar alla mina kollegor.

Men åh vad det ändå känns bra! Nytt jobb, nya äventyr och allt det där. Men framför allt förmodligen bättre arbetsförhållande och mer normal arbetsbelastning än nu. Det väger tyngst av allt.



Dessutom med bättre lön och betydligt närmare till jobbet. Och på en marknadsavdelning. Jag ska äntligen skuta som säljare och arbeta som marknadskommunikatör. Så otroligt roligt!!


Kommentarer
Anki

Grattis o lycka till med det nya jobbet!

Svar: Tack snälla!!
Fanny Lindborg

2016-04-18 @ 01:30:48
Camilla

Grattis till nya jobbet! Kram Camilla Fritzson

Svar: Tack fina Camilla!
Fanny Lindborg

2016-04-18 @ 13:39:47
URL: http://lillafritzson.blogg.se
SM

MEN vad roligt! Lycka till!!

Svar: Tack snälla du!!
Fanny Lindborg

2016-04-18 @ 19:11:17
Anna

Åhhh va roligt! Och otroligt skönt! Stort lycka till fina du!
Stor kram Anna (ebbe och Edvin)

Svar: Tack älskade du!! Kramar!
Fanny Lindborg

2016-04-20 @ 09:08:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0