Snart är vi i mål!

Sista natten och imorgon natt kommer Marcus äntligen hem!
Det har ändå gått rätt bra. Det får jag ändå säga. En blir lite innovativ. Som idag fick Sparven hänga med mig och laga mat. Han är ju fortfarande rätt kort i rocken och får plats under överskåpen på köksbänken och där fick han sitta och nästan röra i köttfärsen.


Barnen är ändå rätt härliga ihop. Antingen leker dem...



...eller så ställer Milton upp och gosar med lillebror.



Alltså de bråkar ju också och är inte alltid nöjda och glada. De bråkar både med mig (och jag med dem) och med varandra. Såklart.
Men idag fokuserar vi på bra grejer!
Nu, natt. Kram och hej!


Kommentarer
Melany Aurora

Men åh bebisgos och syskonkärlek, blev glad av bilderna :)
Är såå sugen på en till familjemedlem... ♡

Svar: Ja det är himla härligt! Syskonkärlek är kanske den finaste kärleken :)
Fanny Lindborg

2015-09-18 @ 22:34:32
URL: http://aurorals.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0