Måndagslista nr 254

HEJ!!

Dåligt med uppdatering, men livet tuffar på och allt hinns inte med. Idag är jag extra glad över att...

...vi var på ett f.a.n.t.a.s.t.i.s.k.t bröllop i lördags, Marcus och jag. Älskade det! Min kusin var den vackraste bruden jag skådat och min andra kusin (hennes bror) höll kvällens i särklass BÄSTA tal - det bästa tal jag någonsin hört! Vad det handlade om? Hundbajs. Såklart. Hahaha, det handlade faktiskt om hundbajs!

...både min klänning och skor kom i tid och passade på bröllopet - score! En sådan jäkla tur.

...måndagen är gjord. Jag längtar redan till helgen, helt enkelt.

...Marcus och jag ligger nerbäddade i soffan, skafföttes med Yda tätt intill. Alltså, så jäkla mysigt. Dessutom spännande serie på tv'n. Älskar det.

...Dante lärt sig säga hejdå "hejjåå" säger han när han förstår att han ska gå eller andra ska gå. Så jädrans gulligt att vi nästan smäller av!

...jag imorgon ska träffa fyra fina barndomsvänner där den ena nyss fått en liten pojk (till vårt redan rätt stora pojkgäng, sammanlagt har vi i detta gäng snart sex pojkar - häftigt att vi alla än så länge lyckats få pojkar!). Det är så fint att träffa en liten människa för försts gången. Som jag längtar.

Nu tv, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0