Händelserik dag

Den där känslan i kroppen när dagen varit omtumlande, händelserik, spännande och utöver det vanliga. Den känslan sitter i kroppen nu. Åh vilken dag, älskar den! Nu gick det förvisso över till en superhuvudvärk, ont i magen och illamående. Men fjärilarna i magen och planerandet i huvudet inför framtiden tar liksom över och, trots att jag nu blev lite sängliggandes, livet känns himla bra!

En grej i förmiddags, som jag eventuellt berättar om vid ett senare tillfälle. Och så var arkitekten här och ritade och måttade på en eventuell tillbyggnad. Så himla roligt!



Nu ska jag ta igen mig lite, innan jag tar min an barnen och hästarna igen. Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0