Tung dag.

Usch ja. Idag är det en tung dag världen över. Det är ju så vidrigt, att det knappt går att tänka på det. Och många är vi, som reagerar vi starkt på dessa terrordåd. Och det vore väl konstigt annars, att inte reagera. Det måste vi göra.
Och dagar som denna, då tittar jag på mina små och tänker å ena sidan att det är en sjuk och grym värld dessa ska växa upp i. Å andra sidan tänker jag, hur viktigt det är att dessa två ska få växa upp och vara med och bidra till gott i världen.

Detta tänkte jag på idag, när jag tog bilden på mitt älskade Snöre. Ett vackert barn i en, idag, mindre vacker värld.



Idag tar vi hand om varandra lite extra. Idag går tankarna till Paris. Idag reagerar vi.


Kommentarer
Lisa

Vad fin rävtröjan var på han :)

Svar: Rävtröjan är fantastisk!! Milton älskar den!
Fanny Lindborg

2015-11-15 @ 11:22:29
Anonym

En vidrig värld behöver kloka människor som dig och de dina /mamma

2015-11-15 @ 18:49:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0