Måndagslista nr 260

Jo idag är det ju tisdag, men ni har väl varit med förr? ;) Idag är jag således extra glad över att...

...min syster och jag ska iväg hela helgen! Egentligen känns det sådär att vara borta en hel helg från barnen, jag är ju borta från dem så mycket i veckorna. Men det ska bli väldigt kul att komma iväg. Har aldrig varit i Västerås och att se en ny stad är ju faktiskt himla roligt :)

...bo i Sverige. Jag tror vi är många som är otroligt tacksamma över det i dessa tider. Det är såklart ingen garanti. Det händer saker här också. Men i jämförelse med många andra länder, känns Sverige trots allt som ett bra land för mina barn att växa upp i.

...jag har två helt galet coola barn. Milton med sitt långs hår. Dante som på sitt eget vis sjunger "We will, we will rock you". Att Dante sover sämst i norra Europa gör egentligen inget. Jag har två friska fantastiska barn. Det är egentligen det enda som finns att önska. Som jag brukar säga/skriva/tänka: Vilken skatt.

...jag har ett hus. Med en kamin. Alltså, den lyckan. Dessutom har mitt hus en centraldammsugare - älskar det, haha!!

...jag dricker ge med honung just nu i skrivande stund. Så gott, bland det bästa jag vet!

Vi hörs, stor kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0