Soffan är på plats!

Äntligen och den är lika fin som den är skön, tummen upp!
Nu väntar vi på nytt soffbord och funderar på ny matta, men den gamla duger gott ett tag till :)
Suddig kvällsbild får duga gott. 


Och så en närbild på soffa och min fina Yda.



Jag älskar grått, det är nog min favoritfärg, inredningsmässigt. Så tacksam på många vis liksom.
Börjar bli nöjd med vardagsrummet nu, med Kartellstolen som jag älskar och så min älskade svarta gungstol där det stora grå fårskinnet ligger, där sitter Dante och jag flera gånger varje dag, gungar och myser och ibland somnar vi.

Nu har Marcus åkt iväg med jobbet ett dygn, lillebror sover och Milton och jag myser i soffan fram tv'n. Stallet är nästan färdigt alla redan, så nu tar vi det bara lugnt en lång stund.
Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0