Måndagslista nr 227

Hej och hå vad veckorna går fort!
Idag är jag lite extra glad över att...

...Milton och jag hade den bästa helgen i Stockholm. Åh vad han är fin, min älskade stora lilla kille. Detta ska vi göra om, han och jag <3

...Jag har haft en riktigt bra dag på jobbet. Trots en överjävlig förkylning har dagen bara rusat iväg, härligt!

...vår nya soffa verkar levereras på fredag, äntligen! Vi längtar så mycket!!

...jag pratade med min allra käraste vän i telefon idag. Hon är så fin och jag blir lycklig av att ha henne i mitt liv.

...jag har två helt fantastiska barn. Ju mer jag tänker på det, desto mer ofattbart är det. Det är så fint och fantastiskt och de är de två viktigaste människorna för mig. Marcus och jag är så lyckligt lottade.

...det är löningsvecka, alltid lika nice ;)

Nu ska jag koppla av i soffan en liten stund till, sedan blir det sängen. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0