Sjukstuga

Ja alltså. Vi blir inte helt friska här hemma och nu är det visst min tur. Snorig, ont i kroppen, i hals och bihålorna. Och kanske lite feber.
Jaja, det går om och det kunde alltid varit värre. Positivt tänkande är bra, heja heja!
Vår bebis är ju inte känd för att sova om nätterna och inatt var inget undantag. Det resulterade i en fruktansvärt trött bebis som somnade hos mig i soffan vid 06,47 typ. Han behövde en powernapen, den där lille söte saken.



Så idag har jag legat nerbäddad och tyckt rätt synd om mig själv. Jag hade varken jobbetelefon eller datorn med mig hem, vilket egentligen är rätt bra, för annars hade jag säkert jobbat. Nu hade jag chans att vila upp mig lite.
Vi hoppas på en bättre natt för Sparven och en piggare mamma imorgon. Nya tag! Godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0