Måndagslista nr 241

Redan ny vecka och idag är jag lite extra glad över att...

...sommaren verkar vara på ingång, på riktigt nu. Jag är inte värsta sommarmänniskan, men det är ju ändå rätt härligt att ha sommar när det faktiskt ÄR sommar. Och Milton längtar så mycket efter att få bara på frillan, i havet och i sin lilla pool där hemma. Så vi längtar liksom mest med honom, tror jag.

...det bara är två arbetsveckor kvar för mig, innan det är dags för semester. Härligt! Längtar efter tid med barnen.

...jag hämtade hem hö i söndags. Det är så skönt att ha det hemma och inte behöva köra och hämta på länge. I och med Malva så kommer mina hästar få stå inne i stort sett hela sommaren, om nätterna. Så får det bli, det viktigaste är att hon mår bra. Och det gör hon nu, min lilla häst.

...det är sommarfest med jobbet i veckan, haha.. Ska bli rätt roligt faktiskt :) Första gången för mig ju.

...jag mår betydligt bättre idag, än vad jag gjorde igår. Igår var en rätt pissig dag överlag, speciellt efter en om möjligt ännu pissigare natt. Men natten till idag var amazing och vi vaknade upp som fyra nya människor i morse, alla fyra. Halleluja!

Nu, tv! Har hittat en ny favoritserie!! Måste se ett avsnitt till, innan jag stänger ner :) Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0