Måndagslista nr 239

Måndag IGEN och idag är jag lite extra glad över att...

...det är kortvecka! Bara tre arbetsdagar kvar!

...det är midsommar på fredag, det ska bli så himla roligt!! Åhus med barndomsvänner för både mina föräldrar, för mig och syrran och för småbarnen. Alltså, så kul! Vi längtar, allihop <3

...vi har haft en arkitekt här idag. Så spännande! Vi är ju i behov av en utbyggnad, så vi får se vart detta leder. Men det är ju himla roligt, i vilket fall. Hemmet är ju så roligt att utveckla.

...Orange is the new black är tillbaka, älskar det!!! Som jag har längtat, som så många andra!

...Dantes fjärde tand har spruckit ut
Igenom. Nu hoppas vi på bättre nattsömn. Igen ;)

Nu ska jag försöka sova. Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0