Sommarhelg

Alltså. Vilken helg. Vilket väder. Som vi har svettats och njutit, hahaha..
Igår drog vi till stranden, vi fyra och min syrra. Tre som turades om att bada med Milton. Perfekt. I övrigt höll jag mig i skuggan med en varm, men rätt nöjd, bebbe. Han är så otroligt enkel att ha med sig precis överallt, våran bebbe.



Idag blev det Frillan, badet i byn. Så jäkla lagom liksom, nära och bra. Många kompisar till barnen och alltid någon för föräldrarna att snicksnacka med. Milton röjde runt rätt friskt i vattnet, han börjar bli ett riktigt baddjur. Dante badade han också, lika nöjd som alltid. Han bara är liksom, alltid.

Nu då: barnen sover, hundarna är nere på gräsmattan och myser, Marcus lägger fortfarande Milton och jag ska strax ta hundarna på en promenad. Till dess njuter jag på däcket i bara en tunn strandklänning, nyduschad och håret på alls håll och kanter :)



Imorgon jobb, en vecka kvar till semester, whoop whoop!! Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0