Måndagslista nr 244

Hej på er och hej ny vecka!
Idag är jag extra glad över att...

...jag fortfarande har semester. Tiden går verkligen fort och jag försöker ta vara på dagarna med barnen. Jag vill vara ledig länge till, men det går ju inte. Därför får en vara glad för den semestern en har. Och det är jag, så glad!

...Marcus och jag drar iväg med vänner på spa senare i veckan. Så jäkla gött! Barnlediga och med tre andra kompispar. Det är så härligt att åka iväg såhär, tillsammans.

...jag fick chans att träffa min kusin i förgår. Är SÅ glad att jag åkte in och träffade henne och min syrra. Det var så himla roligt! Kusinen och jag har inte träffats på tre år, så det var verkligen på tiden att vi fick chans att catcha up lite.

...jag träffar fina gamla gymnasieklasskompisar imorgon en sväng, skitroligt!! De kommer hit på lite mat (som jag ännu inte planerat) och här är sjukt stökigt. Men det tar vi imorgon :)

...våran lille Sparv fyller ett år på lördag. Alltså jag vet inte om det är något att glädjas åt, för detta år har gått alldeles för fort. Han är fortfarande våran bebis ju. Och nu snart ett helt år. Han den där lille lille Sparven som bara vägde 3220 gram och som nu istället väger 11,6 kg. Vår älskade Dante. Världens bästa lillebror! Såklart gläds vi (jag) åt att han fyller år, men det ger mig samtidigt ångest och jag blir grymt nostalgisk. Kejsarsnittet ligger fortfarande som ett väldigt färskt (och helt fantastiskt!) minne, trots att det gått ett år sedan dess.

Detta får avsluta listan. Mina barns födelsedagar är de viktigaste dagarna på året. Dantes första får ju såklart räknas som den största dagen i år. Hans allra första födelsedag. Det är fint. Och stort. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0