Måndagslista nr 243

Hej på tisdagen! Vi kör väl en dag försent såhär i semestertider, det för ju inget :) Så idag är jag extra glad över att...

...jag har semester. Underbart. Älskar det!

...vi drar på semester några dagar på torsdag. Vi ska göra Kolmården och det ska bli så himla roligt!! Föräldrar och femåring är galet taggade, bebben hänger med på ett hörn :)

...jag har barnvagnspromenerat åtta kilometer idag. Rätt gött och mycket välbehövligt!

...ha umgåtts med Jennies familj några timmar idag, Dante och jag. Mer än välbehövligt för mig. Det gör gott i själ. Och så är det så härligt att se barnen tillsammans, även om det inte var på det här viset de skulle umgås. Vi skulle ju vara två mammor. Men timmarna idag var guld, verkligen.

...båda barnen snart sover. Dante var ruskigt överträtt efter en dag med alldeles för lite sömn. Milton tar nog en stund till. Det är härligt med vakna barn, fast kvällarna är våra, utan barn. Och det får man glädjas åt och tycka är skönt.

...det bara gått två dagar på semestern. Många dagar kvar. Jag vet ju hur fort det går, därför njuter jag av vetskapen om att där är många dagar kvar.

Nu tv, innan hästarna ska in. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0