Måndagslista nr 219

Åh, hej på er! Listan är inte bortglömd, bara framflyttad till nu mitt i natten ;)
Så idag (inatt!) är jag lite extra glad över att...

...vi har en sexmånaders Sparv här hemma. Den där Dante är fantastisk, helt enkelt.

...på tal om fantastiska barn är Milton lika fantastisk. Världens bästa storebror. Än så länge noll rivalitet eller avundsjuka. Alltid världsbäst med Dante och älskar Dante mer än något annat. Och det är så fint, jag är så glad och stolt över det.

...vi har köpt ny soffa idag! Alltså en sanning med modifikation. Jo ny soffa är köpt, men vi får vänta på leverans till mitten av mars. Det kommer bli så fint med den där soffan. Längt på det!

...jag har en bebis på mig inatt. Anledningen är förvisso att han är sjuk och det är jag inte glad över såklart. Men att han vill vara nära och är sör mysig är ju ljuvligt. Dessutom byter Marcus av mig vid 04 så sedan får jag sova lite.

Nu ska jag försöka slumra till lite här på soffan. Tre timmar kvar, heja heja!
Kram och godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0